Založ si blog

Šetrenie a „šetrenie“

Prešla som zaujímavým prerodom, alebo som prešla do vyššieho „levelu“? Viac ma začali zaujímať nové módne trendy (inak som skôr klasik) než hádky našich politikov.

A že trendy vo veľkej miere udávajú Taliani, tak ma to zas hodilo do politiky.

 

Je zaujímavé, že talianska vláda 13. decembra 2013 rozhodla o postupnom zrušení štátnej finančnej podpory pre politické strany. Suma financovania strán v roku 2013 sa zníži o 25% a bude sa znižovať až do jej úplného zrušenia v roku 2017.

 

Ešte k zmluve so štátom Vatikán. Vatikánskou zmluvou sa stalo Slovensko daňovým rajom pre katolícku cirkev. Príde mi to ako štátne dotácie pre zahraničné firmy.

Ako je možné, že nie je možné sumárne zistiť rozsah ich majetku a hospodárenie? Pri zisťovaní narazíte na to, že každá ich časť je „samostatná“.

 

Z rozprávania mojej mamy viem, že za prvej republiky a ešte nejaký čas, keď sa malo ísť robiť na pole, tak sa išlo najskôr na cirkevné a potom až na svoje.

 

Chápem, že ľudia potrebujú útechu, pochopenie a niektorí ukázanie cesty, ale niekedy treba aj hmatateľnejšiu podporu.

Dozrievanie

02.01.2019

Cielene a uvedomene som sa sebavychovávala a chcela uspieť. Žiadnu veľkú dieru do sveta som neurobila, ale ani neprepadla. Bola som „obmedzená“, z vlastnej vôle, aj myslením na „čo na to povedia ľudia?“. Ale musí to byť len na škodu? Nie. Sú všeobecné nepísané pravidlá a morálne zásady, na ktoré netreba vymýšľať zákony, a predsa fungujú. V [...]

Staronové

01.01.2019

Staronové Aby sme deti do školy neodkladali, ale posielali ich tam vzdelávať sa. Aby porazení nestúpali po hroboch víťazov. Komfortná zóna istoty nech nás nezdegeneruje. Keď ťa nikto nechváli, pochváľ sa sám. Veď dobré sa chváli samo. Nepretrpte manželstvo s kamarátmi na pive, aby sto po tom trpení ešte niekoho doma našli. Strácam čas zdanlivo „podradnými [...]

Nádcha naša každoročná

20.01.2018

Na jar a začiatkom zimy som si pridávala k strave vitamín C, celaskon v tabletkách. Ale nejako mi to nepomáhalo, vždy som bojovala s hnusnou nádchou, kašľom a zastretým hlasom. Viacročnou skúsenosťou, sebapozorovaním a správnym vyhodnotením, som prišla na to, že vitamín v takejto forme, tabletka, môj organizmus nadmieru ochladzuje. Túto jar s nádchou neprivítam. Príroda [...]

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25, aktualizované: 10:13

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 99857x
Priemerná čítanosť článkov: 1783x

Autor blogu

Kategórie