Založ si blog

Struna v nás

Milovala som všetkých svojich mužov. Len po čase z rôznych dôvodov som sa párkrát odmilovala ja a párkrát oni.

Život ide ďalej. Momentálne to vyzerá do konca života. Zas.

Chcela by som už len jednoduché problémy, na ktoré stačia jednoduché riešenia. Ľudia sú však dômyselné stvorenia, niektoré zas veľmi, veľmi jednoduché, a nestarajú sa, čo chcete vy. Komplikujú vám život a vystavujú vás skúškam. Nie vždy,  čo vás nezabije, vás posilní. A čas letí.

Letí?

Môj otec v päťdesiatke prestal nosiť hodinky. Hovoril, že od toho času všetko stíhal.

Nedávno na mňa prišla taká nostalgia. Vytiahla som staré naťahovacie hodinky, ktoré som dostala od krstnej mamy k prvému svätému prijímaniu. Začala som ich opäť nosiť. Bolo ich treba naťahovať každý deň, a ja, už od toho odvyknutá, som zabúdala. Ale neva. V zálohe je mobil.

K tejto nostalgii ma nasmeroval aj zážitok, súvisiaci s výmenou baterky v moderných hodinkách. V jednom obchodnom centre ma výmena baterky vyšla  na 7 éčiek. Podľa mňa to bolo dosť. Ale aj on chce žiť. Ale za tú cenu by ste si mohli kúpiť aj nejaké jednorázovky. A potom zas a zas a zas….. Chuderka naša Zem. Vypitvaná zo zdrojov a zahádzaná použitými hodinkami. 🙂  Alebo si doplňte, čo sa vám hodí.

Čas zamyslieť sa nad strunami v nás.

 

  1. 10. 2017

Dozrievanie

02.01.2019

Cielene a uvedomene som sa sebavychovávala a chcela uspieť. Žiadnu veľkú dieru do sveta som neurobila, ale ani neprepadla. Bola som „obmedzená“, z vlastnej vôle, aj myslením na „čo na to povedia ľudia?“. Ale musí to byť len na škodu? Nie. Sú všeobecné nepísané pravidlá a morálne zásady, na ktoré netreba vymýšľať zákony, a predsa fungujú. V [...]

Staronové

01.01.2019

Staronové Aby sme deti do školy neodkladali, ale posielali ich tam vzdelávať sa. Aby porazení nestúpali po hroboch víťazov. Komfortná zóna istoty nech nás nezdegeneruje. Keď ťa nikto nechváli, pochváľ sa sám. Veď dobré sa chváli samo. Nepretrpte manželstvo s kamarátmi na pive, aby sto po tom trpení ešte niekoho doma našli. Strácam čas zdanlivo „podradnými [...]

Nádcha naša každoročná

20.01.2018

Na jar a začiatkom zimy som si pridávala k strave vitamín C, celaskon v tabletkách. Ale nejako mi to nepomáhalo, vždy som bojovala s hnusnou nádchou, kašľom a zastretým hlasom. Viacročnou skúsenosťou, sebapozorovaním a správnym vyhodnotením, som prišla na to, že vitamín v takejto forme, tabletka, môj organizmus nadmieru ochladzuje. Túto jar s nádchou neprivítam. Príroda [...]

Žilina, polícia, riskantná jazda

Sedemnásťročného mladíka pri riskantnej jazde zastavili až policajné výstrely

27.04.2024 22:24

Vodič BMW na výzvy na zastavenie nereagoval, policajti museli použiť varovné výstrely.

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 99804x
Priemerná čítanosť článkov: 1782x

Autor blogu

Kategórie