Bratia a bratie

14. marca 2015, jahodka, Nezaradené

Môj syn mi zakázal ochorieť. Ba zašiel ešte ďalej. Zakázal mi zomrieť. Je smutný z toho, že štyrom jeho kamarátom už mamy zomreli. Boli to ženy vo veku od 55 do 60 rokov. Som v kritickom pásme.

V kritickom pásme je aj naša „stará dobrá“ Európa.

Vyžitá časť, ktorá už od dobroty nevie, čo by robila, nepočúva tú triezvu, ktorá nežila na dlh, na dlh nežije a na dlh žiť nechce.

Rozhodne už neveríme najväčšiemu svetovému dlžníkovi.

Obamova pozornosť je odvedená k Ukrajine a uteká mu situácia jeho bratov v Afrike. On to nechápe? Niekto chce zabiť dve muchy jednou ranou. V jednom komentári som písala, že je dobre, že Afrika sa snaží veci zvládnuť sama. Nebude nikomu za nič zaviazaná. Ale má dosť síl a zdrojov? To, čo sa deje v Afrike, by sa dalo možno nazvať aj genocídou. Súčasne z dvoch strán. Od islamistov a od zlej zdravotnej situácie.

Celkom by to zapadalo do konšpiračných teórií vytvárania si „životného priestoru“. To tu už bolo.

Iné fantasmagórie, konšpirácie, boli nakoniec pravdivé.

Takže o jeden  príspevok viac.