Vlastné dvere

30. novembra 2014, jahodka, Nezaradené

Možno sa teraz budem venovať „podružnej“ téme. Možno.

Zaujímavé je, že som bola dlho nevedomá o tom, že nie sú u nás len národnostné menšiny, ale aj nejaké, všelijaké iné, ktoré sa chcú stavať na roveň týmto menšinám. Akosi mi to nechce ísť do hlavy, ani do srdca. V súvislosti s ďalším, čo napíšem: „Nie som volič, ani sympatizant KDH.“ Naopak, mám výhrady k ich vajataniu a k ich jemným nuansám v postojoch. Pritom si myslia, že sú stále rovnakí.

Niektoré veci sa však týkajú všetkých, bez ohľadu na vyznanie. Nie sme zo skúmavky.

Kam je zdravé zájsť vo vyčleňovaní? Smeruje to k tomu, že v dotazníkoch bude:

Cítite sa byť

a)      ženou

b)      mužom

c)      niečo medzitým

d)     ešte som sa nerozhodlo

e)      ako kedy *

(*ako kedy mi to bude vyhovovať)

Je víkend. Zatváram dvere za prácou, pred zvedavými cudzími očami. Zatváram a otváram si ich len ja sama.

Nostalgia? Nie. Len túžba po poriadku rovnováhy.