Číslo 5 žije

25. decembra 2013, jahodka, Nezaradené

1. Pred pár dňami bolo haló k tomu, koľko ľudí našli inšpektori práce pracovať načierno. Isteže to nie je správne. Zákony sa majú dodržiavať. Slovač je vynaliezavá a šikovná. Preto do dnešného dňa prežila.

2. Pozrime sa však na to, či hľadali na správnych miestach. Asi áno. Lebo tí, čo sa majú dobre a už nepracujú, to mali „ošetrené“ zákonmi na mieru.  Úctyhodní ľudia.

3. Angažovať sa vo verejnom záujme chce aj kus odvahy, alebo naivnej viery, že niečo zmeníte. Idete do toho sám, idete na trh s vlastnou kožou. Asi som nekonečný naivný optimista. Angažovala som sa. Veci sa nepohli k lepšiemu a odpoveď   

   nebola pravdivá, ani komplexná. Mám bojovať ďalej?

4. Je tu ešte stále aj konzervatívny prístup spoločnosti, !?, alebo žien, !?, k úlohám ženy v živote a v spoločnosti. Vo svete je viac žien, ktoré sa dostali na najvyššie posty. Prečo to u nás nejde? Som žena už trochu unavená životom. Zamestnanie  

    je pre mňa existenčne dôležité. Mám mať obavy?

    Som v neistote.  A nakoniec možno aj tí, za ktorých ste sa angažovali, sa k vám obrátia chrbtom. Tak ako?

5. …….