Šťastíčka

3. decembra 2013, jahodka, Nezaradené

Uf, ale dá roboty byť šťastný!

Pozerám z okna a rozmýšľam o tom, že nedokážem o ničom rozmýšľať. Únava ma odprevadila do postele. Dám si „šlofíka“. Dobijem sa energiou, aby som bola mobilná aj ja, nielen môj mobil. Všetko sa utrasie a zapadne do seba ako lego.

 

Teším sa z malých šťastíčok a nádeje. Zbieram si malé šťastíčka, aby som zvládla väčšie či menšie nešťastia a neúspechy. Bez straty „desiatky“, alebo zdravotnej ujmy.

Žijem v krásnej krajine.

Rozprávam krásnym jazykom.

Som šťastná, že sa tu striedajú štyri ročné obdobia a o jednotvárnosti môžem hovoriť ako o každoročnej, nie každodennej.

Každý rok nás zaskočí nejaká zimná kalamitka, alebo aj dve, a nejaká tá letná tropická horúčava, po ktorej sme viacerí šťastní, že prehrmela.

 

Spokojnučká, vyspinkaná doružova, s ružovými okuliarmi, ktoré si nikdy nechcem zložiť, idem sa opäť biť so životom.

A just budem šťastná!