Nočné kino

13. novembra 2013, jahodka, Nezaradené

Sníva sa vám? Mne sa sníva každú noc. Dokonca aj keď si dám poobednú siestu.

Nedávno som musela stráviť nejaký čas v nemocnici. Starostlivosť bola výborná. Sestričky aj lekári príjemní. Prvú noc po operácii som celú vystavovala nové platové dekréty s desaťpercentným zvýšením základných platov zdravotníckych pracovníkov. Moja profesionálna deformácia. S týmito záležitosťami pracujem. Tiež sa hovorí, že spánok je očista. Človek oslobodený od vonkajších vplyvov nachádza riešenia a objasňujú sa mu súvislosti.

Niekedy, keď pozerám televíziu, prepadne ma pocit, že mi kradne dušu, Pozerám sa na osudy druhých ľudí, bavím sa na druhých, cestujú za mňa druhí.. Vždy si pri  tom spomeniem, že keď v Amerike začali fotografovať Indiánov, títo sa bránili. Mali predstavu, že im fotografia ukradne dušu. My sme pokročili k pohyblivým obrázkom.

Preto sa teším na „moje“ nočné kino. Vždy som zvedavá, čo si moje podvedomie z celodenného humbuku vyberie k spracovaniu.

Dobrú noc!

 

2006