Založ si blog

Staronové

Staronové

 

Aby sme deti do školy neodkladali, ale posielali ich tam vzdelávať sa.

Aby porazení nestúpali po hroboch víťazov.

Komfortná zóna istoty nech nás nezdegeneruje.

Keď ťa nikto nechváli, pochváľ sa sám. Veď dobré sa chváli samo.

Nepretrpte manželstvo s kamarátmi na pive, aby sto po tom trpení ešte niekoho doma našli.

Strácam čas zdanlivo „podradnými “ prácami. Utieram prach, umývam dlážku, … Doplňte si sami. Ak máte „čas“.

Slovensko je ako veľká dedina s rínkom v Bratislave. Výklady s krásnym tovarom za sklom a my s našimi túžbami pred nimi.

Na jednom plagáte som si všimla slovné spojenie „pravý originál“. Už máme nie len  „rovných a rovnejších“, „väčšiu a menšiu polovicu“, ale aj pravý originál.

Pozor! Valia sa na nás veľké prachy, 400 mil. eur. Pre sociálnu starostlivosť na roky 2014-2020. Utekajme! Oproti nim alebo pred nimi?

 

  1. 1. 2019

Dozrievanie

02.01.2019

Cielene a uvedomene som sa sebavychovávala a chcela uspieť. Žiadnu veľkú dieru do sveta som neurobila, ale ani neprepadla. Bola som „obmedzená“, z vlastnej vôle, aj myslením na „čo na to povedia ľudia?“. Ale musí to byť len na škodu? Nie. Sú všeobecné nepísané pravidlá a morálne zásady, na ktoré netreba vymýšľať zákony, a predsa fungujú. V [...]

Nádcha naša každoročná

20.01.2018

Na jar a začiatkom zimy som si pridávala k strave vitamín C, celaskon v tabletkách. Ale nejako mi to nepomáhalo, vždy som bojovala s hnusnou nádchou, kašľom a zastretým hlasom. Viacročnou skúsenosťou, sebapozorovaním a správnym vyhodnotením, som prišla na to, že vitamín v takejto forme, tabletka, môj organizmus nadmieru ochladzuje. Túto jar s nádchou neprivítam. Príroda [...]

Struna v nás

07.10.2017

Milovala som všetkých svojich mužov. Len po čase z rôznych dôvodov som sa párkrát odmilovala ja a párkrát oni. Život ide ďalej. Momentálne to vyzerá do konca života. Zas. Chcela by som už len jednoduché problémy, na ktoré stačia jednoduché riešenia. Ľudia sú však dômyselné stvorenia, niektoré zas veľmi, veľmi jednoduché, a nestarajú sa, čo chcete vy. Komplikujú [...]

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 99662x
Priemerná čítanosť článkov: 1780x

Autor blogu

Kategórie