Založ si blog

Archív: marec, 2015

Blcha v kožuchu

Kedysi dávno propaganda spoza našich západných hraníc presviedčala o kráse a vymoženostiach systému za ostnatým drôtom. Aby bolo jasné aj pre mladšie ročníky, od nás smerom na západ. O tom, že všetci žijú viac-menej, skôr viac, na dlh, sa nezdôrazňovalo. Po prechode na iný režim vo východných krajinách, sa na chvíľu zahojili. Ale pozabudli na spätné pôsobenie. […]

Pokračovanie článku

Neklesať na duchu

Potrebujem svoju dávku leňošenia. Bez nej som vykoľajená. Organizmus si ju po čase pýta aj sám. Preto si sem tam urobím pyžamový víkend. Užívam si ticho a vlastné tempo. Som vláčna. Pesimista by povedal, že som prispatá alebo spomalená. Najhoršia choroba je lenivosť a najťažšia robota je myslenie. Kedysi dávno ma zaujala scéna vo filme. Rodina sedela za […]

Pokračovanie článku

Bratia a bratie

Môj syn mi zakázal ochorieť. Ba zašiel ešte ďalej. Zakázal mi zomrieť. Je smutný z toho, že štyrom jeho kamarátom už mamy zomreli. Boli to ženy vo veku od 55 do 60 rokov. Som v kritickom pásme. V kritickom pásme je aj naša „stará dobrá“ Európa. Vyžitá časť, ktorá už od dobroty nevie, čo by robila, nepočúva tú triezvu, ktorá nežila na dlh, na dlh nežije […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 99341x
Priemerná čítanosť článkov: 1774x

Autor blogu

Kategórie