Založ si blog

Archív: november, 2014

Vlastné dvere

Možno sa teraz budem venovať „podružnej“ téme. Možno. Zaujímavé je, že som bola dlho nevedomá o tom, že nie sú u nás len národnostné menšiny, ale aj nejaké, všelijaké iné, ktoré sa chcú stavať na roveň týmto menšinám. Akosi mi to nechce ísť do hlavy, ani do srdca. V súvislosti s ďalším, čo napíšem: „Nie som volič, ani sympatizant KDH.“ Naopak, […]

Pokračovanie článku

Červená mi pasuje

Dnes mám dobrý deň. Dostala som pohladenie duše. Pristane mi červená farba, alebo ja pristanem k červenej. Ráno, keď ma videl kolega, tak mi zalichotil, ako mi červená farba pasuje. Zloženie: červená šesťdielna tulipánová sukňa, dĺžky midi a červený pulóver so stojačikom. Trochu neskôr v budove, kde pracujem, som sa na chodbe stretla s kolegyňou a tá sa na mňa […]

Pokračovanie článku

Stojaté vody

„Mami, ja potrebujem desiatu na každú prestávku. Ja som hladný.“ Pamätne v roku 1987 zahlásil môj mladší syn, prváčik. Škola ho dosť vyčerpávala. Na druhej stane to však bola dobrá príprava do budúcnosti pre mňa. Zvykla som si robiť väčšie desiaty. Synov sme viedli k pohybu a k športu. Staršieho nevzali do športovej triedy na ZŠ, kvôli jarnej alergii na pele. […]

Pokračovanie článku

Strieborná bez šedej neprežije

„Nechcem byť starý!“ Povedal môj syn, keď videl svojho dedka bezvládne ležať na nemocničnej posteli a ako ho ja musím obriadiť. Otec mal našťastie ešte zdravý úsudok. Tam sa spolu naposledy videli a rozprávali. So mnou tiež. Nejaký pán prezentoval v rozhlase svoj prieskum ohľadom „striebornej ekonomiky“. Naši dôchodcovia míňajú svoje peniažky na […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 99341x
Priemerná čítanosť článkov: 1774x

Autor blogu

Kategórie