Založ si blog

Stále dokola

Zem je guľatá . Preto sa pýtam, kde toto, čo sa deje, má koniec. Alebo kedy bude koniec?

Rusi oficiálne na Ukrajine nie sú. Ak aj sú, nikdy to nepriznajú.

Ukrajinci si vybavujú účty sami. V mojej reakcii na jeden článok som napísala: „A k Ukrajine. Nečudovala by som sa keby tam vznikol „tretí odboj“. Myslím, že väčšina ľudí tam nie je spokojná ani s „hrdinami z Majdanu“ ani s východnými separatistami. Niekto tretí z vnútra tam urobí poriadok.“ Správy hovoria, že v Kijeve kľud nie je. Oči sa otvárajú postupne.

Tak za čo sankcie? Krym mal autonómiu, svoju vládu a rozhodli sa vrátiť k Rusku.

Rusom sa za Putina polepšilo, takže ho podržia. A nie sú takí rozmaznaní, aby to nezvládli.

 

Nech sa Európska únia ukáže! Pomáhalo sa (?) Grécku. Teraz treba pomôcť ostatným. Aj stará únia pocíti, čo je to stratiť ruské trhy.

Niekomu chýba vhľad a hĺbka myslenia a má nadbytok chamtivosti.

Dozrievanie

02.01.2019

Cielene a uvedomene som sa sebavychovávala a chcela uspieť. Žiadnu veľkú dieru do sveta som neurobila, ale ani neprepadla. Bola som „obmedzená“, z vlastnej vôle, aj myslením na „čo na to povedia ľudia?“. Ale musí to byť len na škodu? Nie. Sú všeobecné nepísané pravidlá a morálne zásady, na ktoré netreba vymýšľať zákony, a predsa fungujú. V [...]

Staronové

01.01.2019

Staronové Aby sme deti do školy neodkladali, ale posielali ich tam vzdelávať sa. Aby porazení nestúpali po hroboch víťazov. Komfortná zóna istoty nech nás nezdegeneruje. Keď ťa nikto nechváli, pochváľ sa sám. Veď dobré sa chváli samo. Nepretrpte manželstvo s kamarátmi na pive, aby sto po tom trpení ešte niekoho doma našli. Strácam čas zdanlivo „podradnými [...]

Nádcha naša každoročná

20.01.2018

Na jar a začiatkom zimy som si pridávala k strave vitamín C, celaskon v tabletkách. Ale nejako mi to nepomáhalo, vždy som bojovala s hnusnou nádchou, kašľom a zastretým hlasom. Viacročnou skúsenosťou, sebapozorovaním a správnym vyhodnotením, som prišla na to, že vitamín v takejto forme, tabletka, môj organizmus nadmieru ochladzuje. Túto jar s nádchou neprivítam. Príroda [...]

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 99477x
Priemerná čítanosť článkov: 1776x

Autor blogu

Kategórie