Založ si blog

Plné regály

Plné regály v obchodoch vyvolávajú u mňa nedôveru, asi pozostatok prehistórie. Vyzerá to akoby nikto nenakupoval. Skôr ma zaujme nie plný regál. Pre mňa to znamená, že ľudia tento tovar kupujú. Je to odporúčanie.

So sústavne plnými regálmi to marketingoví guru trochu prestrelili. Zrejme sa riadia nejakou ekonomickou vedou. Vedou? Čo to môže byť? Umelina. Niečo ako diplomacia. Pretvárka a snaha niekoho dobehnúť. Náhrada zdravého sedliackeho rozumu a prerušenie prirodzených tokov.

Čo prinieslo USA takmer neobmedzené vlastnenie zbraní a tridsaťročný búúúm akčných filmov? Streľbu v školách, úradoch, obchodných centrách. Čo prinieslo po 89. nedôsledné postihovanie a bagatelizovanie drobných krádeží, priestupkov a útokov, nedospelými: hlavne ohrozenie starších ľudí.

Čo treba ihneď: zníženie hranice trestnej zodpovednosti, umiestnenie v reedukačnom centre.

Priebežne: rovnaký meter na všetkých.

Preventívne: obmedziť komerčným televíziám vysielanie krvákov pred 19. hodinou.

Oveľa ťažšia úloha: „Rodičia, venujte sa svojim deťom. Dávajte im pozitívne podnety, pozitívne príklady.“ Kto potrebuje každý rok, v každej televízii, pozerať misky a superstár?

 

Americký sen udržuje relatívny pokoj aj v USA. Tam i inde mnohí ľudia veria na zázračné rýchle zbohatnutie. Vláda, vlády, tento pokoj a sen naďalej kryjú nezaplatiteľným dlhom a „záchranou“ celého sveta.

 

Prikrývajme sa len takou perinou, na ktorú máme a nepíľme si konár , na ktorom sedíme.

Našu zem.

Dozrievanie

02.01.2019

Cielene a uvedomene som sa sebavychovávala a chcela uspieť. Žiadnu veľkú dieru do sveta som neurobila, ale ani neprepadla. Bola som „obmedzená“, z vlastnej vôle, aj myslením na „čo na to povedia ľudia?“. Ale musí to byť len na škodu? Nie. Sú všeobecné nepísané pravidlá a morálne zásady, na ktoré netreba vymýšľať zákony, a predsa fungujú. V [...]

Staronové

01.01.2019

Staronové Aby sme deti do školy neodkladali, ale posielali ich tam vzdelávať sa. Aby porazení nestúpali po hroboch víťazov. Komfortná zóna istoty nech nás nezdegeneruje. Keď ťa nikto nechváli, pochváľ sa sám. Veď dobré sa chváli samo. Nepretrpte manželstvo s kamarátmi na pive, aby sto po tom trpení ešte niekoho doma našli. Strácam čas zdanlivo „podradnými [...]

Nádcha naša každoročná

20.01.2018

Na jar a začiatkom zimy som si pridávala k strave vitamín C, celaskon v tabletkách. Ale nejako mi to nepomáhalo, vždy som bojovala s hnusnou nádchou, kašľom a zastretým hlasom. Viacročnou skúsenosťou, sebapozorovaním a správnym vyhodnotením, som prišla na to, že vitamín v takejto forme, tabletka, môj organizmus nadmieru ochladzuje. Túto jar s nádchou neprivítam. Príroda [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 99341x
Priemerná čítanosť článkov: 1774x

Autor blogu

Kategórie