Založ si blog

Samé otázniky?

Počula som vyjadrenie jedného človeka, že on nie je múdry, ale múdrosť má rád. Nie je múdrosť už to, že si uvedomuje svoje hranice? Netvárime sa a nehráme sa na niečo, čím nie sme? Čo aj tak ľudia rýchlo prehliadnu? Vieme sa zmieriť s tým, čo nie je pravé orechové? To, čo úplne nezapadlo do našich predstáv, alebo želaní a neotravovať druhých ľudí svojou nechuťou?

Rada by som bola viac optimistická a veselá. Pohotovo, múdro a humorne reagovala. Písala len humorné príbehy. Potrebujeme viac humoristov, kvalitných a inteligentných humoristov, aby sa nám tých pár, ktorí tu zatiaľ sú, sa nám v mladom veku nezodrali a predčasne nás neopustili. Tak, ako nás už traja (Filip, Satiský, Radič) predčasne opustili. Vyzerá to tak, že byť humoristom, je rizikové a vyčarpávajúce povolanie.

Stačí! Toto nie je vôbec humorné. Radšej poďme trochu relaxovať. Dám vám tip? Ja si dobrú náladu aplikujem spomienkami na príjemnosti alebo pozeraním pekných vecí v obchodoch. Hovorím tomu prieskum trhu a som rada, keď sa mladé predavačky, krv a mlieko, ako by povedal klasik, sa na mňa hneď nevrhnú. Mám rada jasné a čisté farby. Hovorím im šťavnané. Sú príjemné mojim očiam, dušu pohladia a rozžiari sa mi deň aj keď prší.

Môže byť?

Dozrievanie

02.01.2019

Cielene a uvedomene som sa sebavychovávala a chcela uspieť. Žiadnu veľkú dieru do sveta som neurobila, ale ani neprepadla. Bola som „obmedzená“, z vlastnej vôle, aj myslením na „čo na to povedia ľudia?“. Ale musí to byť len na škodu? Nie. Sú všeobecné nepísané pravidlá a morálne zásady, na ktoré netreba vymýšľať zákony, a predsa fungujú. V [...]

Staronové

01.01.2019

Staronové Aby sme deti do školy neodkladali, ale posielali ich tam vzdelávať sa. Aby porazení nestúpali po hroboch víťazov. Komfortná zóna istoty nech nás nezdegeneruje. Keď ťa nikto nechváli, pochváľ sa sám. Veď dobré sa chváli samo. Nepretrpte manželstvo s kamarátmi na pive, aby sto po tom trpení ešte niekoho doma našli. Strácam čas zdanlivo „podradnými [...]

Nádcha naša každoročná

20.01.2018

Na jar a začiatkom zimy som si pridávala k strave vitamín C, celaskon v tabletkách. Ale nejako mi to nepomáhalo, vždy som bojovala s hnusnou nádchou, kašľom a zastretým hlasom. Viacročnou skúsenosťou, sebapozorovaním a správnym vyhodnotením, som prišla na to, že vitamín v takejto forme, tabletka, môj organizmus nadmieru ochladzuje. Túto jar s nádchou neprivítam. Príroda [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 99733x
Priemerná čítanosť článkov: 1781x

Autor blogu

Kategórie